Rabu, 29 Julai 2009

penyayang

salam ukhuwah kpd pelawat blog ini...

pada mlm esok bersamaan khmis mlm jumaat..

31hb7- 2hb8 2009- aku dengan AJKT dan EXCO kelab Penyayang sesi 08/09 UMT akan bertolak ke ESSET bangi untuk ke program Persidangan Kelab Penyayang IPTA Semalaysia 09....

oleh kerana aku g program pyyg ni....

so aku miss 2 program iaitu

1. orientasi SISPA
2. Program sehari bersama pembimbing siswa Jabatan Sains Fizik

>> aku terpaksa korban 2 program itu.. xpe ....

balik ni terus nak sipakan proposal PITA n correction report LI..

pasni presentation LI pada 9hb8 hari ahad.. tapi time aku masa jam 2.45pm.

>>>presentation seminar untuk proposal FYP ialah pada 23hb8 hari ahad.. selepas cuti pertengahan semester..(16-22hb8)

......huhu penat berprogram n bz ngan study nak final yera ni... semoga dapat mengharungi dengan tabah dan tawaduk... amin... insyaalaah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan