Khamis, 2 Julai 2009

lama nya tak meng'update' blog-- warkah berlgu pilu..


3 julai- jumaat harini jam 5 ptg aku akan bertolak ke pengkalan balak , melaka utk mengikuti gathering budak group 1987 friendster... program ini telah dirancang oleh kami... kami tidak pernah berjumpa pun sebelum ini.. dan sebelum ini hanya kenal di group 87 friendster jer...
hope dpt jumpa kawan yg sebelum ini kenal secara maya saja... ptg ni kita jumpa k...huhu..
aku g melaka selama 3 hari dr jumaat sampai ahad ni...nanti pape citer aku akan update kan selepas balik dr gath ini...


4 julai- esok sabtu merupakan hari lahir aku yg ke 22... huhu.. sudah besar lah aku.. angka 22 ni menunjukkan sudah matang n perlu pikul tanggungjawab..huhu...jadi perjalanan hidup aku masih panjang lagi.. aku mesti teruskan perjuangan yg penuh dengan pancaroba...


6-7 julai- aku cuti praktikal selama 2 hari... aku balik kg n9 setelah g gath melaka.. jumpa wan n emka aku sebelum nak balik UMt nanti....aku akan balik UMT pada 10julai bersamaan hari jumaat jam 8mlm dengan fireflyz... ermmm.. kampus oh kampus... jumpa junior n kawan2 ku.,..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan