Khamis, 9 Julai 2009

tamat Praktikal-Latihan Industri Di PPUM

10Julai- tamatlah praktikal aku di PPUM...maka malam ni aku akan berangakt pulang ke UMT-Universiti Malaysia Terengganu..sedih juga kerana banyak pengalaman dan kemahiran telah aku pelajari walaupun ada halangan dan rintangan yang perlu aku tempuhi untuk menghabiskan nya...sekajap je dh 3 bulan aku kat KL.. terima kasih la juga tak terhingga kepada yang terlibata secara langsung mahupun tidak langsung seperti Cik Sharizan-penyelia PPUM, juru Xray PPUm..doktor dan akhir sekali keluarga pak long aku di bandar sunway yang memberi aku duduk di rumah nya selama 3 bulan ini... jasa anda semua tetap kukenang.. hanya Allah S.W.T je yang dapat membalasnya...hahal kan makan minum aku n segalanya...

tepat jam 8 mlm aku akan menaiki kapal terbang dan akan sampai di Lapangan Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu jam 9 mlm... aku akan tinggal di Blok 2 asrama UMT....bilik.??


hoho lepas ni ndh bz r aku kat kampus....
ngan aktiviti...n study...

sibuk nak siapkan laporan LI...
nak buat FYP final year project...cari supervisor n tajuk lagi...
ngan program yg byk nak handle... seperti
.. Program Ko-akademik SMK lembah bidong -17julai-
....Lawatan Berkala ke rumah ank yatim darul falah...Kelab Penyayang...24 julai
...MC -pengacara majlis....untuk aktiviti permainan darul falah 15julai
....masuk koir untuk pesta konvokesyen UMT pada 13-16 Julai...
...
huh bak kato org mmg byk glerz.. so aku kena pandai bahgikan masa agar dapat menguruskan dengan baik....

so sekian harap maklum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan