Selasa, 14 Julai 2009

pesta konvokesyen UMT ke -7

pada 13-16julai ini Universiti Malaysia Terengganu telah mengadakan pesta konvokesyen kali ke-7 di mana semua bakal graduan akan menerima ijazah setelah 3 atau 4 tahun menuntut ilmu dalam pengajian bidang masing-masing.... saksikan la antara senior -senior aku yg telah grad...
tahniah n syabas diucapkan... aku lagi setahun nak grad... hope aku aku dapat menempuh segala rintangan agar aku berjaya untuk masa akan datang.. insyaalah.. amin..
aku bersama junior ekonomi tahun 2...posing masa pesta konvo di Dewan sultan Mizan...

aku bersama akak carol yg mendapat 1st class grad.. tahniah kat kakak..
aku bersama ngan kak ct ngan junior yg happening..
ini lah dia suasana di luar dewan sultan mizan UMT yg penuh sesak sejak keluarnya para graduan dari dewan..
aku bersama abg n akak senior kaunseling yg telah grad... n juga mantan AJKT kelab penyayang 2008

ni gambar aku posingngan baju uniform JPA3 aku... hahhahahaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan